loading...
*TAYLOR SWIFT*
¤NARGES¤ بازدید : 758 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام دوستان اگه میخواین اندامتون مث تیلورباشه این پست رو کامل بخونید:

{عکس مربوط به مراسم اسکار2014 هست}

چراتیلور اینقد خوش اندامه؟ بخاطر اینکه این خانوم سرحال، خوش اندام و زیبای ۱۸۰ سانتی‌متری، هر روز یه ساعت میدوه و به یه رژیم غذایی سالم چسبیده

گرچه تیلور، درباره‌ی رژیم غذایی و ورزش کردن وسواس نداره، اما می‌گه که مراقبت از اندام و روحیه‌ ش برای او اولویت بالایی دارن.

تیلورخانوم جون. کسیه که هر روز یه ساعت  رو تردمیل میدوه، و ترجیح می‌ده بجای بستنی و سیب‌زمینی سرخ کرده، سالاد و ماست بخوره،بعععععله!!!! اون می‌گه: «سلامتی سهم بزرگی توشاد بودن داره. برای من دویدن یعنی ترکیدن یه دسته آهنگ‌های جدید و رفتن به درون بیت‌ها. همچنین منومجبور می‌کنه تا هرجا که هستم یه باشگاه ورزشی پیدا کنم.»

بااینکه تیلور نگران کاهش وزنش نیس، اما تلاش می‌کنه تا در طول هفته، سالم بخوره و فقط آخر هفته‌ها بیخیالش میشه!!!. اون می‌گه: «در طول هفته، من سعی می‌کنم غذاهای سالم بخورم، مثل سالاد، ماست و ساندویچای سالم مختلف، بدون نوشیدنی شیرین. سعی می‌کنم معده‌م رو سبک نگه دارم، اما برای این کاراهیچ برنامه‌ی خیییییلی خاصی ندارم.» ولی در پایان هفته، تیلور از شیرینی، بستنی، برگر و سیب‌زمینی‌های سرخ کرده هم لذت میبره و دلی از عزا در میارههههه !!!

تیلور همچنین کلی آب می‌نوشه و سعی می‌کنه تا خوش‌بین باشه{چه ربطی به خوش اندامی داره عایاااااا؟؟؟؟؟}. تیلور می‌گه: یه راه واسه موفقیت و خوش‌بینی من اینه که هیچ مطلب منفی‌ای رو تو مجلات و سایت‌های اینترنتی راجع به خودم نمی‌خونم.

تیلور که چن وقتی با جیک جیلنهال و تیلور لاتنر بودش، می‌گه : پسرای داغ و آتشی براش جذابن!!!. اون می‌گه وقتی می‌خوام با کسی آشنا بشم، دنبال کسی می‌گردم که علائق و احساساتی داشته باشه که واسه من قابل احترامه، مثلاً مهمه که شغل و حرفه‌اش چی باشه. بنظر من کسی که عاشق کارییه که انجام می‌ده واقعاً آدم جذابی هستش.

سوئیفت جون می‌گه: «وقتی که دبیرستانی بودم، فکر می‌کردم اگر پسری یک ماشین عالی داشته باشه، خیـــــــلی باحال میشه. اما حالا هیچ کدوم از اون چیزا برام مهم نیست، حالا دیگه من  دنبال شخصیت، صداقت و درستکاری ام.

خب این چن تای اخر ربط چندانی نداشت ولی روحیه تو خوشگلی تاثیر داره جون توووووووو

شاد باش خوشحال باش لایک کن نظر بده بازدید کن تا خوشمل بششششششی اوکی؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/05/22 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

perfect


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای گلم چطورین؟کف کردین چه وبلاگی ساختممممم؟!؟!؟!نظراتتون جهت بهترشدن وبلاگ برام مهمه انتقاد اره ولی مسخره و توهین اصصصصلا اوکی پس فقط عکسارو نیگا نکن نظربده خببببببب؟؟؟؟؟؟؟مخلص همه تون××××××
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرت وبلاگم چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 1,293
  • بازدید کلی : 31,502
  • کدهای اختصاصی

    بـالـابـر تـیـلـور سـویـفـت

  • افراد آنلاین :
  • ورودی گوگل :
  • تعداد کل مطالب :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید کل :
  • کد افزایش بازدید